October 28, 2008

.the nanny

ahad mlm

she: akak.. jum teman kitorang pegi klcc.
me: erk... kami mane ade duit nak pi.
she: takpe ... pakai duit mak..slalu dah...
me: er... tadek org da ke nak teman... kalau tadek kang baru carik kami.

.monday

bergerak la kami ke taman melawati... tunggu mereka makan jap then terus ke klcc.

me: korang tengok empat orang ek... kami tunggu kat luar.
she: alaa camtu baik kami tayah tengok...

lari punye lari terpakse la join skali. abes movie...

kak .. mak suh pegi ampang ade restaurant wat open house.

haaaa...tkpe la.. kami nak cepat... ade hal.kami drop korang jek...
dalam hati:
dah lee sume sponsor arini... takkan makan pon nak free..huhuhh.terhad sedare mare je lak tu.
she:
alaa mak dah ajak ... tak baik tolak..
me: eh takpe la ... ade hal ni... len kali ek..
she: kalau taknak tepon mak jap gi...
us: takpe ... tepon laaa..
she: tepon abah jap gi...

erk!!!

1000 alasan bagi ... sampai last skali...
ini amanah ... haa ...
pupppp!!!....terus ilang alaasan yang lain..huhuh..

balik dari klcc kami ke jalan ampang... bawak mereka.. abes tu antar mereka pulang ke rumah.
kene tahan lagik... sampai terpakse bagi alasan lagik...
tapi derang nak folo gak.... huhuh.. bawak la mereka ke keramat... on the way tamo lak pegi... patah balik ke taman melawati...finalee....

sampai umah exhausted gile ... hhuhuh...

No comments:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...