February 21, 2010

ihsan

teringin punya ibu, yg bisa dengar rasa hati aku...
teringin punya ibu, yg boleh kongsi semua suka duka...

12 years i live without her... payah tetap rasa.

sangat payah.

langkah amat berat.

bukan semua boleh kongsi dengan ayah. tak mampu nak kongsi beban pada dia yg dah byk beban.

kalau ibu ada...

always fikir kalau ibu ada...

semua kata aku kongsi dengan hati, dengan Dia,

memang tetap harap pada Dia...

semua bisik aku cerita pada Dia... Dia tetap dengar

semua sakit aku adu pada Dia... Dia tetap dengar

biar merintih, biar merangkak aku harap pd Dia

ya halim, ya rahim,

tanpa mu tiada dapat aku menganjak sebuah gunung pun.
tanpa mu tdak dapat aku selam sedalam mana laut.

kurniakan lah aku kekuatan, dan jauh kan aku dari sifat putus asa

4 comments:

IHSAN KHAIRIR said...

All the best cik melal...

p/s: terperanjat sket tgk nama sendiri jadi tajuk post...

jintanmanis said...

tq..

ihsan tu besar maknenye :P

bern said...

moga dipermudahkan dan diberkati segala tujuan hidup kamu.AMIN!

jintanmanis said...

thanks yang amat bern... aminnnn~~

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...