January 6, 2011

Ijab

malam tahun baru, abg md dah wish Selamat Pengantin Baru.

kami amin kan saje... macam tau tau jer ... mintak2 didoakan sama.

2-3 kali di ulang. amin je kami.

actually, dugaan nak kahwin, sangat kuat... bahkan boleh dikatakan sayup hati kami dengan apa yg datang.

ape yg diplan semua gagal. tapi kami angkat semua sebagai didikan Allah pada hati kami. dengan segala kesusahan kami terima, hati makin kukuh.

aku hanya doa & terus doa supaya dimudahkan. dan dari awal aku doa, gantikan aku dengan seseorang yg mendekatkan aku padaMu, bukankah ini yg sedang berlaku?

cuma harap, lepas kahwin, kami kenal segala kesusahan nak kahwin, sebab memang susah nak kahwin. Allah Taala je yg tau dan kenal dan beri takat mana kami mampu....

dan aku harap hati kuat dengan segala yg datang. kurniakanlah aku yg terbaik. dan kurniakanlah aku suami yg nanti akan didik hati, cinta dan kasih pada mu dan pada nabi mu juga pada mereka yg mencintai mu.

dan jadikan lah aku isteri yg taat , berkorban pada suami... amin.

segala di atas kekuasaanMu. Bismillahitawakkal tu alallah. Lahawla wala quwwata illah billah.

2 comments:

ayufid said...

semoga kalian kuat. insyaAllah.

doakan untuk saya juge. :)

mailal said...

terima kasih ayu. org doakan sahabat2 org kuat kuat ye belaka :D. n dimudahkan urusan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...