February 25, 2011

berapa hari lagi?



tengok? jenuh nk lipat balik kan? tak reti curik elok2?

sehari pengalaman pahit aku.. one night actually.

sudah reda... cuma saiko nak masuk bilik sendiri.

langkah berhati2 perlu di ambil.

byk pengalaman aku dapat.

terima kasih pada yg ambil tahu, yg mendoakan, yg menenangkan, yg berkongsi susah payah.

dan terima kasih YM tercinta & keluarga. yang aku kasihi yang amat.

Wallahi, sungguh dapat aku rasa kan .. mungkin tak mampu nak cerita. dan aku senang .. :).

tak terasa susah mungkin sebab ramai kat keliling waktu benda ni jadi,

hamblumminallah wahablum minannas.

ya Allah jadikan lah apa yg berlaku kebaikan bagi diri ku, agama ku dan sekelilingku.

dan ingatkanlah aku pada sesuatu yg aku terlupa & tersalah.

abah called..

"macam mana? semua okey dah?"

" hehe, okey dah... takde ape. sedih je"

"ade nangis nangis tak ? heheheeh"

"ade la. mule2 kene, lame-lame okey"

"ooo mase mule je ek... pastu tak nangis dah?"

(seboleh-boleh nak tau aku nangis tak)

" tak laa.. tekejot je .takot nak balik rumah "

"dah jumpe YM? YM ckp ape?"

"dah dah ... dia cakap ....... "

" ooo .. oke la tu..... bla bla bla .. "




Kahwinlah orang-orang yang tanpa teman hidup di kalangan kamu, dan hamba-hamba kamu, dan hamba-hamba perempuan yang salih; jika mereka fakir, Allah akan memberi kecukupan kepada mereka daripada pemberian-Nya; Allah Merangkumi, Mengetahui.



borak punye borak dengan "seseorang"...


balik pada soalan tadi,


berani ke nak kahwin?


ahahahaha...... (sengih) :P


terima kasih ya Allah atas rasa ini. terima kasih. jangan lah kau bolak balikkan hati kami setelah kau beri petunjuk pd kami.

2 comments:

ayufid said...

kuat benar dugaan kamu, wahai sahabat ku mailal.

harap diberikan kekuatan hati.

Amin.

*warm hugsssss*

jintanmanis said...

terima kasih ayu. sahabatku tersayang.
tak da apa dibandingkan dengan jasamu sahabat. terima kasih atas meringankan sedikit. terima kasih byk. love u.

hugssssssssssss``

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...