February 22, 2011

Bored to death.

looking for a new job.

some one offered me already. he had lots of gomen contacts  which is good to me. banyak new portfolio ble produce.

dari aku duduk office ni takde kerja hari-hari.

im sleepy right now.

malam tadi lewat 3am baru tido.

malam tadi ke rumah cik karim same abah.

aku bawak turun bantal berger sebesar stereng ke rumah cik karim atas tujuan = baring. sebab exhausted.

sementare tunggu cik faiz pulang dari diskusi, lepak, depan tv dengan syura.

aku bangun jap pegi ambik air, tengok tengok bantal beger aku abah dah ambik.

lantas lepak seperti biasa, dan faiz balik, dan kami pulang.

on the way baru teringat.

alamak bantal beger tertinggal.

serta merta HP bunyik .. call from abah.


me : haaaaaaaaaaaaa

him: haaaaaaaaaa. ni bantal berger ni tinggal.

me: tu laaaaaaa. tak perasan tadi. dia pi kepit cmna nak ingat.

him: abes tu patah balik la ambik. (mmg dari awal nak suh aku tido umah cik karim sampai subuh pada mulenye. cadangan. tido sampai koi 4 pagi, bangun balik rumah.... hahahahah .. mmg takkk)

me: hahhh. takyah la .takpe biar situ dulu. nanti ambik.

him: abes bleh tido ke takde bantal berger.

me: haahaha .. takpe .. bear faiz ade lagi.

him: eh jangan belum 6 march ... xxxxxxxxxx.. <- dialog seterus nye di tapis. haahahaha..

me: haahaha .. ampeeeeeeehhh ... dah dah . nanti kami ambik .. :P (ayat memotong ayat pangkah... hahaah)

No comments:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...