May 9, 2011

Working at home

ararara....

tau tak ape beza keje kat ofis n keje kat rumah?

kt rumah takde member nak borak... sebab tu aku rajin suh org online YM. busan giler.

sebab kat office dah biasa pi jalan2 kat partition org... pi kaco2 orang.. oh rindunye....

MALAS...

mmg makin malas nak writing... takde benda kot nak cita... otak tak seligat dulu, minda tak kreatif menyusun ayat.

cumanya,

MASA,

ya Allah, pantas gile mase, aku takot, takot sangat. apa yg aku dah buat? dah cukup ke semua? cukup ke aku jadi hamba yg bersyukur?

orang kata, jgn solat sebab nak kejar syurga, semua kene ikhlas, tapi nak jadi hamba yg bersyukur boleh je kan? cuma nak dengan taknak, usaha dengan tak, INGAT dengan TAK. sebab INSAN - PELUPA,

sebab tu doa jangan tinggal, agar tetap di beri petunjuk....

TAKUT ... semuga tidak tergolong dalam golongan org yg lalai.

erm.. tak sabar tunggu episode baru... one month to go.

No comments:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...