April 17, 2012

[27wks] Ar Razzaq


hah. nampak tak? kerja siapa? 
kerja maklong awak.

okey frankly speaking mmy budget baju awak more or less RM200. termasuk la short sleeves, L/S, baju lubang.

and last weekend tetiba maklong awak - kakak papa ajak shops.
both of us not hoping too much. mungkin nk teman.
okey kami pon ikot memandang kan dh lame tak pi IOI.

then dia ajak pi kids department.
mmy ritu target pureen harga murah je.

smua mmy pegang dia kata - kain tak sedap, amek elok sket. okey la mmy just pegang letak pegang letak.
mmy pusing tengok troley dah penuh wehhh..

kerja maklong n cousin awak.

then mmy amek la sebab maklong suruh pilih sepasang dua.
mmy amek je salesgirl tu ckp 

ni bukan dah amek? eh ni tadi kakak tu dah amek.

pestu mmy reply.

ehh........ mak dia tak pilih pun.

salesgirl gelak. - kelakar la diorang ni ( mmy dgr dari cuping telinga )

pestu anything yg maklong amik papa tak approve papa pi letak balik.
dia check dlm troley... tak suke dia letak balik. mmy gelak je.

ayong malas nak tengok harga. amek je lah.

mmy: terkedu

haa pilih la korang. mmy tak kesah... yg penting ade org sponsor rezkiiiiii..

pestu maklong bentangkan satu satu baju.

baru 11 pasang la mailal. tak ckup ni.

me: aaaaaaaaaaaaa..? 
papa: dah la satu minggu ade 7 hari je kan?
maklong: abes kalau ujan sape nak basuh.. awak?

mmy senyum je.

lalu maklong top up lg.

harga plak nak nangis. kalau ikot harga mmy over budget SANGAT!!!

tp takpe rezki awak.



stacks of baju awak...


okey mmy dapat pow blanket ni .. sukeeeeee... mmy suke color dia.


tag yg banyak kemain.. T_T


key 2 pasang booties n mittens ni papa n mama pilih. satu RM10 mase tu sales kat shah alam. lame dah tatau gender awak main beli jerk

lastly maklong bawak pi stroller world. blikan nursing pillow and bowlster. sepasang smua. mmy suke satu design ni. tp sebab maklong yg bayor mmy biar dia je pilih.

pestu yg terharu nye maklong belanjer mmy maternity dress. alahai tinggal 2 mnths jeee... dapat 2 suar and 3 dress. 

thanks maklong yg murah hati. smuga murah rezki apat belanjer kami lagi :D

*** 
abes je kami bentang2 kan baju ni papa bukak tag. nak rendam ngn air panas katenye. termasuk la nursing pillow mmy. napkin segala. jenuh nak sidai nih..

No comments:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...