May 16, 2012

[31wks] pelik tp benar

 hari tu balik dari ipoh aku beli lah sebiji limau tambun - favourite kot. boley abes sebijik.
pestu dengan gigih berpeluh2 aku potong la malam isnin.

makan seulas dua- simpan separuh nk makan di kemudian hari.

hari selasa- balik dari office sambil drive.. di kotak fikiran ku

" sampai umah je nak makan limau tambun dengan kicap " sambil kemas2 dapur.

sampai rumah je terus jenguk dapur. aku tgk bekas limau dah di basuh...

"oh , papa tukarkan bekas kot "

aku pun terus selidik dalam peti ais. satu peti ais selongkar. takde sisa walau seulas!!!!!!

terus meluru ke bilik tanye hbby.

" B, mane limau saye ... "
" xde dlm peti ais? smlm abg sy mkn sket "

bzzzz.. terus .. menyelinap perasaan kececwa. tp tak putus harapan.
mungkin mmy carik tak betul kot.

terus selongkar peti ais lagi. mmg takde!!!!!

air mate dah bergenang2 dh.

xde mood nk kemas nk masak terus terjelepuk kt katil. nangis

hbby selesai solat terus pujuk

" asal nangis ni ... nnt kite beli lain, kenapa tak simpan betul2"
" bukan selalu balik ipoh nanti " 

nangis dan nangis.

pujuk dan pujuk.

last skali dah berenti nangis , hbby ckp: dh la .. malu la pasal limau pon nak nangis camni skali.

me: ak ah ek. apsal emo sangat tah ... kakakakaak

No comments:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...