June 29, 2012

[38wks] oh anak




oh anak.
tahu tak Maher is mmy's favourite reciter.
mmy suke sebab bacaan dia seketul2, tak laju, nada pon tak over, tenang je.

lagi satu sudais. mmy suka suara semput2 dia. tp dia baca laju tak terikot mmy.

this video, time fajar. subuh. imagine kite kat sana.. best kan?
tenang. 

oh rase nak ke masjid besi skarang ni.

***

susah dahulu.

back to basic. skarang ni rumah kita kosong. abg ipar sudah angkat semua barang ke rumah baru. tinggal lah mmy tidur beralaskan toto di lantai. tanpa tv. but mmy okey. sbb dah hujung2 kehamilan. and boleh ajar awak jadi biasa n tak manje2 sangat kan? 

ye la dh la sulung.. boboi lak tu. mane leh manje sangat!!... 

tp sebaik mmy n papa dah stabil .. insya Allah. so leh beli barang penting. 
and alhamdulillah byk org bg barang. mmy kuar sket je duit mmy. kecik2 awak dh tlg ringankan kami yeh. good boy abu bakr mmy. :D

No comments:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...