July 27, 2012

mmy.sayang.papa

mmy pantang ni... FIL sertakan dengan bibik.

bibik ni ya Allah menguji kesabaran mmy. belum abes bg arahan dia dah berdesup pi wat keja.
pestu satu patah ckp .. berpatah2 jawab. pestu ble ke bakar tunku dia pi salai ngn kain2 skali?
pestu buat pengat pisang - akibat tak abes dengar arahan MIL, dia pi letak gula pasir.. bukan gula merah. rasanya nah kau...

mmy pon tak suke orglain yg wat keje. rase nak buat semua keje. tp MIL tak kasi wat keje. walupon larat tp kene jage badan.

mmy dah laa tak suke kalau buat salah tu tak ngaku.. sebaik la FIL postkan kat sini. husband dah nak tinggaikan tepi jalan dh. tp mmg sangat membantu la buat ini itu kat ampang nih..

cumanya papa menitik beratkan pemakanan. nk makan dr air tangan mmy. so bibik masak 2-3 hari je.. then mmy ler jadi tukang masak. tu pon kalau awak tido.. kalau tak uhhuhuhu... jadi lauk half cook la jawabnye.

kalau papa balik umah pon nk mmy sambut. jgn bibik... so berlari sopan la ke pintu grill....


alhamdulillah... pantang kt ampang indah. bukan ape. takleh berjauhn ngn papa. apsal tah. mybe sebab baru dok berdua kt ampang ni. terasa berpisah ... huhuk.

malam tadi papa beli barang kat ikea. suruh mmy dok kat hall. jgn masuk bilik selagi dia tak siap setup...
tung tang tung tang bertukang. kol 1 kejot mmy... suruh tgk suprise dia... sian papa... so sweet.



end up takleh tido sebab bby cranky. huhuk...

but i love our new house. walopon tumpang umah Mil buat sementara... :D

and thanks a lot la semua sahabat yg byk meringankan time pantang n lepas deliver nih. terharu. Allah bg kawan n sahabat.

ade yg tlg belikan breastpump-love yuuuuuu sgt
ade  yg nk post manual pump n breastmilk storage.tiima acih
ade yg bawakkan pi klinik - belanje ayamas lak tu
ade yg setupkn tempat tidur memule sampai dr hospital....

syukur Allah bg sahabat keliling..

dah .. nk edit entry lak hoho

No comments:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...