September 27, 2012

[2months] aeyyman II

diam tak diam almost 2 weeks mommy naik kojer.

Aeyyman dah pandai borak
Aeyyman dah pandai stand - kalau bg stand galok ketawa.
Aeyyman pandai angkat kepala - since 1 months plus dah naik tegak paler.

tidur nak berkepit je ngn mommy. demam pon terpaksa la mommy kurang kan kepit.

hantar aeyyman kat umah makcik. Alhamdulillah syukur sangat. dah la mommy sedih takleh nk dok ngn awak 4hrs. kalau antar kat orang lain tak sedap sangat hati. sebaik makcik terima. tp long distance gk. dr ampang ke keramat.

aeyyman mmg tak penah nangis kalau odw pergi. tapi kalau odw balik byk meragam. sian aeyyman.
skang dah okey sket. harap aeyyman dengar ckp. mommy pon kalau balik umah makcik amek aeyyman ngap la ape yg ade umah mak cik. hor hor.

oh sebenarnye nak citer stocksusu.

mule-mule pump mmg banyk giler.. dlm 2 weeks ni ,. lepas tu susu merudum.. lepas tu naik balik...

kene kekalkan minom air n makan vitamin kot.

setakat ni stock susu masa pantang tak guna sangat. mommy lg sanggup bg semalam perah hari ni bagi.
plus 2 bottles yg lame2 punya. tak kesah la sayang ke ape ke .. tp for u... utk menten kekedapan mu.

hari-hari rindu awak.




 

No comments:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...