April 18, 2013

pedih tapi rindu

penah rasa tak rindu.
tp sakit.
sedih menanggung rindu pada org yang dah takde.

rindu ayah.

sakit.

selalu kalau ade prob, gusar, mesti call dia.

ayah pekaba
ayah buat ape
ayah dah makan
makan ape?
kadang2 bila dia jawab ( makan dah, beli kat pekan) .. alahai sedih giler tkde org nak masakkan.
ayah dengar2 la radio
bukak tv..

dah takde.

takde dah bile nak call tu.. rasa nak call tu.. dia yg call dlu.
takde dah kalau lebih 4-5 hari tak call, dia yg call...

lame tak telefon ayah...

*nangis*

sungguh sakit rindu ni.. perit. bile takde dah.
rasa nak pergi ikut sama.
rasa cam, "ini semua tak lama" nnt jumpe la..


ayah,
sungguh kisahmu seperti nabi ayub AS
dugaan anak, harta, sakit
sesungguhnya aku merinduimu
menangisi nasibmu
tapi asbab itu semua lah engkau bahagia di sana.



No comments:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...