May 16, 2013

update kimpis: aeyyman 10 months. demam


huh. anak dah 10 bulan.
malas dah nak update blog.

blog lebih kepada mencampakkan ingatan, agar suatu hari nanti leh korek2 untuk mengingatkan kembali diri ini.

Aeyyman 10 months old
makin manja!
makin melekat!

org ke dapur dia ke dapur, org ke hall dia ke hall, ni dah pandai capai kaki melekat je kat kaki.
mmg balik keje tak dan nak masak. T_T.

bby sebaya aeyyman dah pandai diri dah.. aeyyman blom ( dok kepit ngn mommy camne nak blajo nak oiiii)

oh dah merangkak at 9 months old.
gigi sudah ampat

2 gigi bawah- demam panas kat mekah
2 gigi atas - demam panas 9 bulan. tp tak lembik cam kat mekah.

mmy tuam, bangun je tuam bangun je tuam, seboleh2 xmau bawak ke spital. berserah pada Allah,
last try mmy cuba onion ( rupenye garlic)

tapi lembik gak bawang tu esok nye. panas sgt badan dia!!

note-to-self kalau aeyyman demam


  • lemon socks
  • garlic socks
  • jaram
  • letak bawang belah tepi dia
  • bagi vco selang 2 jam.
  • pempered him
tima kasih temanku yg bg byk idea natural remedy ni


oh aeyyman dah makan.
tetiap hari mommy masak


  • blended beras perang
  • kurma nabi
  • blended vege
  • ikan bilis/ayam
  • serbuk badam
  • qaaseh gold








No comments:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...